"Tidak akan kayanya kita kalau terlalu kedekut untuk bersedekah, dan tidak akan miskinnya kita kalau kita selalu bersedekah"

Friday, July 6, 2012

Have U Had Your Vits Today?

Salam Jumaat All..

Have U had your vits today? I had mine... my B-Complex, Vit-E, Vitalea and Vit C...and tak lupa ESP. You all rasa banyak ke? Tak sebenarnya sebab belum campur time malam nye lak. Bukan apa, nak sihat kena lakukan dengan istiqamah. 

Pada yang takde amik apa-apa vitamin, saya syorkan anda startlah makan. Dengan keadaan cuaca yang tidak menentu, persekitaran yang kurang sihat serta pemakanan kita yang tak terjaga seeloknya kita amik supplement untuk 'build the soldiers in our body" so that it defends our body from all the "anasir jahat".

So, for a start you all boleh beli Sustained Released Vita-C 500mg. Sekarang ni tengah ada promotion. 

Kenapa kita kena amik Vitamin C? And kenapa Shaklee not other brand? Vitamin C Shaklee ni bukan ke sama je ngan vitamin c brand lain?

NO..NO..NO...Vitamin lain tu adalah vitamin sintetik. Vitamin C Shaklee ni adalah vitamin semulajadi. Ianya sangat special, berkesan dan berbaloi kerana sebiji Vitamin C Shaklee bersamaan dengan 7-1/2 biji oren. Best tak? Mestilah best kan? Takkan kita nak hadap makan oren hari-hari sampai 7-1/2 biji. Jenuh tu...

Mari kita baca mengapa Vitamin C Shaklee special, lain dari yang lain dan berkesan?

Credit: MySuperVitamins
Kesimpulannya, Vitamin C Shaklee lebih menyerupai Vitamin C asli. Ini adalah kerana prosesnya telah berjaya memelihara enzim yang penting untuk tindakbalas vitamin dengan badan. Jika Vitamin C lain yang sintetik, ia melibatkan haba panas dan ia menghapuskan enzim-enzim penting ini. 

Jadi, dah terjawabkan kenapa kita perlu ambil Vitamin C Shaklee. Sudah pasti Vitamin C Shaklee ini yang menjadi pilihan hati. Ianya sangat berbaloi sebab satu botol boleh tahan untuk 6 bulan. Jimat kan? Jangan tunggu lagi. Dapatkan segera. Call me for best price!

2 comments:

azlina said...

Hi Amirah,
I like all your post psl health and beauty and also psl the society yg u join. I suggest u to join our school alumni and post ur product dkt buss directory dlm sri aman portal. sure ramai y like nnt. see u there.

Unknown said...

Thanks Azlina for visiting my blog. InsyaAllah i'll consider your suggestion. Thanks again...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...