"Tidak akan kayanya kita kalau terlalu kedekut untuk bersedekah, dan tidak akan miskinnya kita kalau kita selalu bersedekah"

Saturday, January 5, 2013

JHT & Ostematrix

Salam. Saya nak berkongsi dengan anda semua tentang produk promosi bulan ni iaitu Advanced Joint Health Tablet (JHT). Apa yang bestnya tentang JHT ni? 

Advanced Joint Health Table dari Shaklee ni mampu menyokong kesihatan sendi dalam 3 cara:

1. Meningkatkan keselesaan sendi.
2. Meningkatkan kesan kusyen
3. Memelihara kesihatan tisu penyambung

Advanced Joint Health Table mengandungi Ekstrak Boswellia dimana ianya merupana agen anti-radang semulajadi. Ia menghalang bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi. 

Tulang rawan tu apa? Ada kawan saya tanya saya soalan ni... Tulang rawan merupakan jaringan pengikat padat. Tulang rawang bagi seorang dewasa hanya ditemukan dibeberapa tempat seperti cuping hidung, cuping telinga, antara tulang rusuk dan tulang dada, sendi-sendi tulang dan tulang belakang.

Apabila berkaitan dengan tulang rawan, antara penyakit umum yang mempengaruhi tulang rawan ialah Osteoarthritis dan Anchondroplasia. 

Selain daripada itu, ia juga mengandungi ekstrak jagung atau Glucosamine. Ianya amat penting dalam pembinaan blok utama tulang rawan dan bendalir sinovial. Juga membekalkan pelincir bagi kusyen antara sendi-sendi.

Advanced Joint Health Table ini juga mengandungi komponen nutrien yang penting dalam kesihatan sendi iaitu Vitamin C; nutrien penting dalam sintesis kolagen serta zink, tembaga dan mangan; ko-faktor bagi enzim yang membina kolagen dan glikosaminoglikan (komponen tisu penyambung).

Advanced Joint Heath Table ialah formula sayur-sayuran 100%.

Dalam satu kajian klinikal, JHT ni berkesan dalam masa 5 hari.

Saya juga amat mengesyorkan pengambilan JHT ni bersama dengan Shaklee Ostematrix.


Ostematrik ni membekalkan nutrien harian termasuk kalsium yang mengandungi Magnesium, Vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganes bagi membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.

Ni saya share some of the testimonial.







Dah baca kan? Apa tunggu lagi. Bulan promosi ni jangan dilepaskan. Dapatkan untuk diri sendiri atau untuk dihadiahkan kepada ibubapa kita. 

Amirah Bakri
amirahbakri@gmail.com
Whatsapp / sms : 012-3600850
FB FanPage: Love Equal Us

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...