"Tidak akan kayanya kita kalau terlalu kedekut untuk bersedekah, dan tidak akan miskinnya kita kalau kita selalu bersedekah"

Wednesday, September 5, 2012

VIVIX = AWET MUDA

Kebiasaan manusia terutamanya wanita masakini ingin sentiasa kelihatan cantik dan awet muda. Tidak perlu gusar kerana Shaklee telah memperkenalkan VIVIX sejak setahun yang lalu. Vivix merupakan produk supplemen revolusionari anti-penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap sellular dan lebih dari itu.

Di dalam setiap badan manusia, terdapat empat mekanisma utama yang membuatkan seseorang itu kelihatan berusia. 4 mekanisma tersebut adalah:-

1. Kerosakan DNA

Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu "typo" (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.

Ramuan VIVIX melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

2. Pengawalan Genetik

Pengawalan genetik penyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular.

Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

3. Pengeluaran tenaga yang kian menurun oleh sel-sel.

Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel turut menurun.

Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel.

4. Penimbunan Protin AGE 

Penimbunan berlebijan protin AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.

Ramuan Vivix adalah 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukan AGE.

Dengan mengamalkan Vivix juga ia dapat membantu menjaga serta memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan imun sistem, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap sellular, kesihatan dan kesejahteraan.



Bulan September ini merupakan bulan promosi bagi Vivix. 

Hubungi saya untuk dapatkan best price. 

AMIRAH | 012-3600850 | amirahbakri@gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...