"Tidak akan kayanya kita kalau terlalu kedekut untuk bersedekah, dan tidak akan miskinnya kita kalau kita selalu bersedekah"

Thursday, June 14, 2012

Vitamin untuk Skin yang cantik

Salam. Sejak beberapa bulan yang lepas saya rasakan kulit saya sangat kusam dan sangat berminyak. Saya dok google nak cari apa yang sesuai. Ada yang dalam bentuk sachets dan capsules. Saya nak try semua tapi saya under budget kan so kena ikut budget kan... Sedang saya bergoogling, terjumpa satu blog ni. Tgk tuan punya kulit very the vas gitu. Saya baca blog dia, rupa-rupanya dia mengamalkan vitamins dan dia juga pengedar vitamins tersebut. Vitamin apa eh? Baca dan baca lagi its SHAKLEE... Brand ni dah lama kan? MLM gak ni. Dulu ada my 'pet brother' ala abang angkat gitu pun buat gak Shaklee ni tapi dah berkurun lama kan tak tau apa cite..

So, bila dah baca terasa tertarik.. bila tertarik rasa nak cuba so apa lagi saya pun mengemail lah pertanyaan tentang set yang dia syorkan tu... untuk kulit... Nak gebus punya pasal macam tuan punya blog tu kan. Setelah dia reply email saya, pikir nye pikir order lah jugak ngan dia. Mula-mula pikir tu, bila tengok price dia mahal siot.. Tapi bila kira-kira balik boleh makan and save sampai 3-4 bulan korang tak nak ke? Mestilah nak kan.. So dah order tunggu barangnya sampai... Lepas dua hari sampai lah stok untuk kulit ku itu... yeah..yeah... happy sesangat hari tu jugak saya start makan. excited kan... nak kulit cantik bagi abang sayang lagi... hahahahaha.... tapi kalau kulit i x cantik sangat, u sayang i tak? mesti lah sayang gak kan..tolong jawab untuk hubby..hehehehe..

Apa yang saya makan? Ni dia....


Untuk kulit dan anti penuaan serta antioksida

Untuk kolagen dan pelindung sel

Penenang kepada sel dan hormon

Keperluan asas kulit

Setelah mengamalkan pemakanan vitamin ni selama sebulan lebih ni saya dapat rasakan perubahan pada kulit muka saya. Kulit saya kurang berminyak dan spot kat kulit saya makin kurang. Kulit saya ni banyak spots sebab selalu tumbuh jerawat and bila ada jerawat tangan ni gatal so berparut la ia... Tapi sejak makan vitamins ni jerawat macam tak nak keluar je.. Besh kan... Lagi satu kan bila sapu powder kat muka rasa smooth jee..  Lagi besh kan... Suka... Suka.... Marilah kita bersama-sama mencantikkan kulit kita dengan pemakanan vitamins yang betul dan yang penting istiqamah ya..  Juga jangan lupa minum air yang banyak...

Sesapa nak order, jangan segan-segan call saya; 0123600850.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...